سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شما هم به این جشن تولد دعوتید!

شما هم به این جشن تولد دعوتید!

برگزاری جشن تولد در منزل

ایسنا/همدان رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری ثارالله ملایر گفت: این مرکز در نظر دارد با عنایت خداوند وحمایت خیرین در روز ولادت امام رضا (ع) برای تعدادی از کودکان یتیم شناسایی شده در سطح شهرستان یک جشن تولد در یکی از تفریحگاه های اطراف ملایر برگزار کند. همه می‌توانند با مبلغی هر چند ناچیز اما با نیتی ارزشمند و نیز با اطلاع رسانی به دوستان و آشناییان، خود را در این امر خدا پسندانه سهیم کنند.

حسین وفایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فعالیت چند ساله مرکز نیکوکاری ثارالله هیئت رزمندگان ملایر در زمینه خدمت به ایتام و نیازمندان، اظهار کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی و لوازم منزل از جمله فرش، یخچال، تلویزیون، گاز، بخاری، کابینت ودیگر ظروف منزل وآشپزخانهاز جمله فعالیت های مرکز است.

وفایی از ایجاد یک مرکز برای تهیه و توزیع البسه به نیازمندان خبر داد و گفت: افراد با معرفی نامه مکتوب به مرکز مراجعه و لباس مورد نیاز خود یا خانواده شان را تحویل می گیرند.

به گفته وی تنها در دو ماه پایانی سال گذشته، 270 خانواده در این مرکز البسه دریافت کردند که 199 مورد آن به ثبت رسیده است.

وفایی همچنین با اشاره به ایجاد یک کارگاه ماسک دوزی در زمان ورود موج اول کرونا و تولید و توزیع 20 هزار ماسک در بین نیازمندان اشاره و مطرح کرد: ذبح 48 راس گوسفند و توزیع مرغ منجمد وگوشت گرم و طبخ و توزیع 56 هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان و دیگر مناسبت های مذهبی از جمله فعالیت های خیرخواهانه مرکز نیکوکاری ثارالله طی چند ماه گذشته بوده است.

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری ثارالله ملایر احداث کامل یک باب منزل مسکونی با150 متر زیر بنا برای چهار خواهر و یک برادر بی سرپرست (برادر ویک خواهر معلول) وتعمیر چندین منزل مسکونی و همچنین ده ها خدمات جهادی در زمینه‌های محرومیت زدایی را از جمله اقدامات عمرانی مرکز برشمرد.

وی از ایجاد کارگاه آموزشی و خیاطی برای 11 نفر از نیازمندان جویای کار خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر 4 نفر از آن ها آموزش دیدند و بدون نیاز به بسته های معیشتی، از قبول سفارشات خیاطی، زندگی شان را تامین می کنند. 4 نفر دیگر نیز در کارگاه و 3 نفر در منزل در حال آموزش خیاطی هستند.

وفایی با اشاره به ایتامی که بعلت مشکلات مالی نمی توانند مانند دیگران مراسم جشن تولد و یا جشن ساده ای در خانه خود داشته باشند و یا تابحال مسافرت و تفریحی نداشتند، گفت: خوشبختانه این مرکز با لطف خداوند و همراهی و کمک خیرین، طی سه سال گذشته با برگزاری چند مراسم جشن تولد، لحظات شادی را برای بیش از 50 نفر از ایتام شناسایی شده فراهم کرده است.

به گفته وفایی این مرکز امسال هم با عنایت خداوند وحمایت خیرین تصمیم دارد در روز ولادت امام رضا (ع) جشن تولد دیگری در یکی از تفریحگاه های اطراف ملایر برای ایتام برگزار و هدایایی هم به همین مناسبت به آنان تقدیم کند.

وی با بیان اینکه تابحال 50 نفر از ایتام توسط کمیته امداد معرفی و 20 نفر دیگر از مدارس سطح شهرستان شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: شما هم میتوانید با مبلغی هر چند ناچیز اما با نیتی ارزشمند و نیز با اطلاع رسانی به دوستان و آشناییان، خود را در این امر خدا پسندانه سهیم کنید.

به گفته وفایی اعضای مرکز نیکوکاری ثارالله آماده دریافت هدایای غیر نقدی خیرین از جمله البسه، کیف، کفش و .... برای ایجاد لبخند بر لبان خسته ی این ایتام در محل برگزاری نماز جمعه است.