سفارش تبلیغ
صبا ویژن

100 درصد تالارها تعطیل شدند / مردم به جای تالار در باغها عروسی م

رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی در گفت‌وگو با ایسکانیوز:

100 درصد تالارها تعطیل شدند / مردم به جای تالار در باغ‌ها عروسی می‌گیرند

 

باغ تالار

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران گفت: از زمانیکه برگزاری مراسمات عروسی در تالارها ممنوع شد مردم در باغ تالارها، اطراف شهر که بدون مجوز هستند و حتی آب اشامیدنی مناسب و بهداشتی ندارند.

 

قالیشویی تهرانپارس

خسرو ابراهیمی؛ رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز گفت: حدودا یک سال و نیم است که تالارها به صورت مطلق تعطیل هستند. تالارهای پذیرایی که متخصص برگزاری مجالس با رعایت پروتکل های بهداشتی هستند با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شده است ولی باید این موضوع را در یادآور شوم که آیا مجالس ختم، گردهمایی ها، همایش ها و جلسات ادارات، رستوران ها جزو ازدحام نیستند که فقط تالارهای عروسی را تعطیل کرده اند؟

 

وی ادامه داد: از زمانیکه برگزاری مراسمات عروسی در تالارها ممنوع شد مردم در باغ تالارها، اطراف شهر که بدون مجوز هستند و حتی آب اشامیدنی مناسب و بهداشتی ندارند و مهم تر از همه در دفاتر اسناد رسمی، مراسمات خود را برپا میکنند در حلیکه تالارها با رعایت تمام موارد بهداشتی و در چارچوب مسائل شرعی مراسمات را برگزار می کند.

 

ابراهیمی عنوان کرد: برخی از دفاتراسناد رسمی با دیزاین دفتر مشابه تالار در واحدهای کوچک تر سعی در جذب مشتری دارند در حالیکه پروتکل ها در تالارها بیشتر از هرجای دیگر رعایت میشود.

 

وی بیان کرد: انتظار ما از دولت جدید این است که با بها دادن به اتحادیه ها، شرایط را برای فعالیت تالارها هموار سازد که ما نیز با قبول مسئولیت رعایت پروتکل های بهداشتی امکان فعالیت مجدد را داشته باشیم.

 

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران با اشاره به اینکه 100درصد واحدهای صنفی ما تعطیل شده اند افزود: دولت قبل اعلام کرده بود که واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا مورد حمایت دولت قرار میگیرد که این کار اصلا کارشناسی نبوده که برای هر نفر 12 میلیون تومان درنظر گرفتند در حالیکه این عدد کفاف زندگی کارگری که چندین ماه بیکار بوده را نمیدهد و از طرفی نه مالیات ها و نه جرائم مربوط به سازمان تامین اجتماعی بخشیده شد و امکان درخواست مجدد برای ثبت نام در سیستم کارا به متضررین داده نشد.