سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بلایی که عکاس سَر داماد خسیس آورد

بلایی که عکاس سَر داماد خسیس آورد

خدمات مجالس عروسی

راه امروز

یک عکاس مراسم عروسی پس از آنکه داماد اجازه نداد برای خوردن شام و نوشیدن آب استراحت کند، جلوی او عکس‌هایی که گرفته بود را پاک کرد و مراسم را ترک کرد.

بی‌بی‌سی: یک عکاس مراسم عروسی پس از آنکه داماد اجازه نداد برای خوردن شام و نوشیدن آب استراحت کند، جلوی او عکس‌هایی که گرفته بود را پاک کرد و مراسم را ترک کرد.

 

این عکاس ناشناس که ماه گذشته ماجرایش را در شبکه اجتماعی ردیت نوشته توضیح داده است که او که از دوستان عروس و داماد بود قبول کرده که به جای شرکت در جشن، در ازای دستمزدی "رفاقتی" از مراسم آنها عکاسی کند. آنها به او گفته بودند که می‌خواهند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

 

این عکاس که گفته کار اصلی‌اش سلمانی سگ‌های خانگی است، نوشته که کارش را در ازای دستمزد 250 دلاری، ساعت 11 صبح آغاز کرده و قرار بوده تا ساعت 7:30 عصر هم کار کند و از آنجایی که دیگر اسمش در فهرست مهمان‌ها نبود، از شام و آشامیدنی‌ها که ساعت 5 برای مهمانان سرو شد، چیزی هم به او نرسید.

 

او نوشته است که با توجه به گرمای هوا و تمام شدن آب قمقمه‌هایش از داماد خواسته تا بتواند 20 دقیقه برای خوردن آب و غذا استراحت کند. اما داماد به او گفته است که او یا باید عکاسی کند یا قید پولش را بزند و برود.

 

او نوشته که از داماد پرسیده "مطمئنی؟" و وقتی جواب مثبت شنیده است، همانجا عکس‌ها را جلوی داماد پاک کرده و گفته "من دیگر عکاس این مراسم نیستم."

 

او نوشته پس از اینکه عروس و داماد به ماه عسل رفته‌اند بسیاری در فیسبوک از آنها سراغ عکس‌های عروسی را گرفته‌اند اما به نظر می‌رسد آنها فعلا وقت سرزدن به شبکه‌های اجتماعی را ندارند.

 

این ماجرا بحث‌‌های بسیاری را در ردیت و حالا در شبکه‌‌های اجتماعی داغ کرده است. بسیاری به حقوق قانونی دو طرف قرارداد و شرایط کاری اشاره کرده‌اند.

 

به نظر شما حق با کدام طرف است؟ شما اگر جای عکاس یا عروس و داماد بودید چه کار می‌کردید؟