سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تالارها زیر ذره بین هستند/ باغ ویلاها را دریابید

 

تالار‌ها زیر ذره بین هستند/ باغ ویلا‌ها را دریابید
رئیس صنف تالار‌های خراسان جنوبی گفت: برگزاری مراسم عروسی در تالار‌ها زیر ذره بین نظارت ها صورت می‌گیرد اما در باغ ویلا‌های استان شاهد برگزاری مراسم عروسی آن هم با جمعیت بالا هستیم.
محمودآبادی رئیس صنف تالار‌های خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بر اساس آخرین ابلاغیه ستاد مدیریت بیماری کرونا، ظرفیت برگزاری مراسم در تالار‌ها بر اساس رنگ بندی نقشه کرونایی هر شهرستان تعیین می شود.


او با اشاره به اینکه در حال حاضر تالار نهبندان به دلیل آنکه وضعیت این شهرستان قرمز است و باید با تعداد افراد بسیار کمی برگزار شود تعطیل شده است افزود: در 30 باغ ویلا سطح استان با جمعیت زیادی مراسم عروسی برگزار می‌شود و هیچ نظارتی هم وجود ندارد.
محمودآبادی با بیان اینکه برای برگزاری مراسم عروسی در باغ ویلا‌ های سطح استان هزینه‌های زیادی دریافت می‌شود اظهار کرد: به گفته عده‌ای، مراعات تفکیک خانم‌ها و آقایان در تعدادی از باغ‌ها صورت نمی‌گیرد.
رئیس صنف تالار‌های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تالار‌هایی که ظرفیت آن هزار و 500 نفر است اکنون با ظرفیت 100 نفر مراسمات را برگزار می کنند و برگزاری اینگونه مراسم صرفه اقتصادی برای تالار داران ندارد ادامه داد: به دلیل آنکه مردم به سمت باغ‌ها نروند تالار‌ها را بازگشایی کرده ایم و در این بین نیاز است تا مسئولین نظارت بیشتری بر باغ ویلا‌ ها داشته باشند.
او گفت: اگر دهیار هر روستا موظف شود که بر فعالیت‌های این باغ ویلا‌ ها در روستا‌ها نظارت داشته باشد شاهد برگزاری اینگونه مراسم‌ها آن هم بدون مجوز در باغ ویلا‌ ها نخواهیم بود.