سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تشریفات عروسی در باغ و تالار، 7 نکته کلیدی

تشریفات عروسی در باغ و تالار، 7 نکته کلیدی

 

باغ تالار بدون ورودی تهران

تیم تشریفات تالار یا باغ تالار خدمات قابل ارائه بی‌شماری به زوج‌های جوان ارائه می‌کند و به‌طورکلی در راستای حقیقت بخشیدن به رویای آنها در مراسم عروسی شان قدم برمی دارد.

به گزارش برنا، جاده زندگی به زیباترین بخش خود رسیده است و اکنون زمان جشن گرفتن آغاز مسیر زندگی مشترکتان است. سبی که همه ما مدت‌ها انتظارش را می‌کشیم و طبیعتاً می‌خواهیم آن را به بهترین و زیباترین شکل ممکن برگزار کنیم. بله، شب عروسی بدون شک و بی اغراق بهترین شب زندگی هر کسی است و زوج‌های جوان تمام تلاش خود را می‌کنند تا این شب مهم را به شبی به‌یادماندنی که در خاطره‌ها باقی می‌ماند تبدیل کنند. در راستای رسیدن به این هدف می‌توان از کمک دیگران به‌خصوص تیم تشریفات تالار و باغ تالارها که اختصاصاً در زمینه برگزاری مراسم‌های مجلل و لوکس فعالیت می‌کنند، بهره گرفت.

تیم تشریفات تالار یا باغ تالار خدمات قابل ارائه بی‌شماری به زوج‌های جوان ارائه می‌کند و به‌طورکلی در راستای حقیقت بخشیدن به رویای آنها در مراسم عروسی شان قدم برمی دارد. در این مقاله تلاش می‌کنیم شما را با خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات در مراسم‌ عقد و عروسی آشنا کنیم تا درصورت نیاز، متناسب با خواسته‌ها و بودجه‌تان بهترین خدمات را در شب عروسیتان دریافت کنید.

قبل از انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی که می‌تواند تالار یا باغ تالار باشد باید به چند نکته توجه داشته باشید. تالارها موظف هستند تا بهترین خدمات را مطابق خواسته و میل شما ارائه دهند. تیم تشریفات تلاش می‌کند تا در طول برگزاری مراسم همه مراحل مانند پذیرایی و سرو غذا، عکاسی مدلینگ و عروسی و فیلم برداری، گل‌آرایی و تزئین سالن، چیدن میزها و سفره عقد و ... به‌طور منظم و دقیق طی شوند و رضایت خاطر عروس و داماد، خانواده‌ها و مهمان‌ها فراهم شود.

خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات باغ تالارها عبارت‌اند از:
گل‌آرایی سالن یا محوطه مطابق سلیقه زوجین:
گل‌آرایی سالن برگزاری مراسم یکی از مهم‌ترین آیتم‌های یک مراسم زیبا و رویایی است زیرا جلوه باشکوهی به مراسمات عقد و عروسی می‌بخشد. البته توجه به طراحی و نحوه گل‌آرایی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. تیم تشریفات تالار با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه شما در این زمینه، تخصصی‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد تا نه تنها گل‌آرایی سالن با تازه و باطروات‌ترین گل‌ها انجام شود بلکه رنگ و طراحی گل‌ها با سایر اجزای سالم هارمونی و تناسب لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
پلمب 17 واحد صنفی متخلف تالار و باغ تالار در لرستان
پلمب 57 واحد صنفی عرضه کننده قلیان/ تغییر کاربری برخی تالارهای پذیرایی در ایام کرونا/ برخورد با قلیان سراهای زیر زمینی با وزارت بهداشت است
"آموزش بورس" از مبتدی تا پیشرفته "کاملا رایگان"
"آموزش بورس" از مبتدی تا پیشرفته "کاملا رایگان"

پیشنهاد امروزYektanet: Vaccine
پیشنهاد و معرفی دی جی یا گروه موسیقی:
موسیقی در برگزاری مراسم‌های مختلف جشن و شادی به‌ویژه مراسم عقد آریایی و عروسی بسیار حائز اهمیت است. برای انتخاب گروه موسیقی باید به چند مورد توجه نمود. به‌عنوان مثال بهتر است برای لحظه ورودتان به تالار و اولین حضور دونفره عروس و داماد روی استیج و برای سایر مراحل جشن، آهنگ مناسبی انتخاب شود. یکی از خدمات مهمی که تیم تشریفات تالار ارائه می‌دهد، معرفی گروه موسیقی حرفه‌ای و تخصصی است که در حین اجرا تمامی موارد مهم از جمله دارا بودن ابزارآلات موسیقی مناسب، کیفیت مناسب صدابرداری و نکات ذکر شده را در نظر خواهند گرفت.

پیشنهاد یا انتخاب بهترین باغ و آتلیه عکاسی عروس:
تشریفات عروسی + تالار + باغ

آلبوم عکس‌های نامزدی یا عروسی یادآور روزهای خاطره‌انگیز زندگیتان است. بنابراین انتخاب تیم مجرب و حرفه‌ای در این زمینه که تجهیزات به‌روز و مدرن نیز در اختیار دارند، باید در اولویت امور پیش از مراسمتان قرار داشته باشد. یکی از وظایف تیم تشریفات برگزاری مراسم عروسی، انتخاب یک گروه موسیقی با تمامی این مشخصات است. به‌علاوه نکات دیگر از جمله انتخاب لوکیشن عکاسی و محل ضبط کلیپ عروسی نیز یکی از نکات حائز اهمیت است که تیم تشریفات در حین انتخاب گروه عکاسی عروس به تمامی این موارد توجه خواهد داشت.

تزئین میز پذیرایی از مهمان ها با استفاده از ظروف مجلل، شمعدان، گلدان و سایر اکسسوری‌ها:
ایجاد هارمونی بین تزئینات سالن، گل آرایی و چیدمان میزها یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در برگزاری یک مراسم عروسی باید به آن پرداخته شود. استفاده از ظروف شیک، شمع‎‌آرایی، استفاده از گلدان با گل‌های تازه و خوشرنگ، انتخاب رومیزی متناسب با تم مراسم و ... همگی از جمله خدماتی هستند که تیم تشریفات مراسم عروسیتان در نظر گرفته و اجرا خواهد کرد.

تهیه و سرو شام با استفاده از بهترین مواد اولیه و به بهترین شکل ممکن:
پذیرایی از مهمانان شامل چند بخش پذیرایی بدو ورود، سرو شام و پذیرایی پس از شام می‌باشد. پذیرایی بدو ورود مهمان‌ها معمولاً با سرو نوشیدنی که می‌تواند چای، نسکافه یا آبمیوه باشد به همراه شیرینی و سپس سرو میوه می‌باشد. شام عروسی نیز شامل پیش‌غذا، سالاد، نوشیدنی و غذای اصلی است و پس از شام نیز مجدداً نوشیدنی و دسر و کیک عروسی سرو می‌شود. ممکن است برخی از زوجین بودجه کافی برای پذیرایی از مهمان‌ها به این شکل را نداشته باشند، بنابراین تیم تشریفات مراسم عروسی تلاش می‌کند تا با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد برخی از آیتم‌های پذیرایی را حذف را اضافه کند و در عین حال رضایت مهمانان و رفاه آنها را نیز در نظر داشته باشد. علاوه بر این نظارت بر کیفیت مواد اولیه و تعیین میزان غذای تهیه شده برای جلوگیری از اسراف نیز از نکات بسیار مهمی است که تیم تشریفات حتماً به آن توجه خواهد داشت.

زمان‌بندی مناسب برای انجام تمامی مراحل و جلوگیری از بروز تأخیر و بی‌نظمی:
اگر امور مربوط به قبل از مراسم عروسی و امور حین برگزاری جشن را به تیم تشریفات تالار محول کنید، می‌توانید باخیال راحت از این روز لذت ببرید. زمان مناسب برای رزرو تالار و سالن آرایش عروس، زمان مناسب برای انجام خرید عروسی و دوخت لباس عروس، زمانبندی لازم برای شروع، ادامه و خاتمه مراسم همگی برعهده تیم تشریفات برگزاری مراسم عقد و عروسی است.

تهیه امکانات رفاهی برای مهمانان مانند پارکینگ مناسب، اطمینان از عملکرد صحیح سیستم سرمایشی یا گرمایشی سالن و ...:
گاو صندوقت رو پر پول کن!! (شماره ت رو وارد کن)
گاو صندوقت رو پر پول کن!! (شماره ت رو وارد کن)

پیشنهاد امروزYektanet: Vaccine
پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که یک تالار یا باغ تالار باید ارائه دهد. ممکن است به دلیل مشغله‌های فراوان، عروس و داماد به این موضوع مهم که رفاه و آسایش مهمان‌ها را در پی خواهد داشت را از قلم بیندازند. قطعاً بیشتر مهمانان با خودروی شخصی خود به مراسم می‌آیند و اگر جای پارک مناسب نداشته باشند، با مشکل مواجه خواهند شد. از طرف دیگر باتوجه به فصل برگزاری مراسم عروسی، وضعیت آب و هوا و سردی و گرمی سالن مراسم می‌تواند آسایش مهمان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین با سپردن خدمات مراسم عروسیتان به یک تیم تشریفات حرفه‌ای می‌توانید مطمئن شوید رفاه مهمانانی که در مراسم حضور دارند از هر جهت تأمین است.

شاید ذهنیت زوج‌های جوان در مورد استفاده از خدمات تیم تشریفات تالارها، صرف هزینه‌های غیرضروری باشد؛ درحالیکه این دیدگاه کاملاً اشتباه است. به‌طورکلی مزیت بهره‌گیری از تخصص تیم تشریفات برای برگزاری مراسم‌ها، استفاده از تجربه و دیدگاه آنها در برگزاری مراسم‌های مختلف باتوجه به درنظر گرفتن متغیرهای مختلف از جمله میزان بودجه زوجین است. به‌عنوان مثال، تیم تشریفات سعی می‌کند با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد بهترین خدمات ممکن را به آنها ارائه دهد. بنابراین حتی اگر بودجه شما برای برگزاری مراسمی لوکس و لاکچری کلفی نباشد، تیم تشریفات با برنامه‌ریزی مناسب و با کمترین هزینه، سعی می‌کند تا شب عروسیتان بیشترین شباهت را به تصویر ذهنی‌تان داشته باشد.

تشریفات عروسی + تالار + باغ

یکی دیگر از مزیت‌های بهره‌گیری از تیم تشریفات آرامش خاطر و داشتن شبی بدون استرس، نگرانی و دلهره است. اغلب عروس و دامادها به‌خصوص عروس خانم‌ها روزها و شاید ماه‌ها قبل از برگزاری مراسمشان استرس نحوه برگزاری مراسم را دارند و بی‌اختیار نگران بی‌نقص بودن برگزار این شب مهم هستند. این نگرانی و استرس کاملاً طبیعی است اما ممکن است چه از نظر جسمی و چه روحی توان شما را تحلیل ببرد و درنتیجه در آستانه فرا رسیدن مهم‎ترین شب زندگیتان، در بهترین وضعیت جسمانی و روحی خود قرار نداشته باشید و نتوانید آن‌طور که باید، از این شب خاص لذت ببرید. تیم تشریفات باغ تالار با قبول تمامی مسئولیت‌ها، متعهد می‌شود که همه چیز مطابق میلتان انجام می‌شود و وظیفه برنامه‌ریزی و پیگیری تمامی کارهای پیش از برگزاری مراسم اعم از هماهنگی‌ها و تنظیم قراردادها و کارهای حین برگزاری مراسم را برعهده می‌گیرد. به‌این‌ترتیب دیگر نیازی به تحمل استرس بیش‌ازحد برای برگزاری مراسمتان نمی‌باشد و می‌توانید با خیال راحت از این شب مهم و خاطره‌انگیز لذت ببرید