سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 نکته در برگزاری عروسی در باغ شخصی

10 نکته در برگزاری عروسی در باغ شخصی
نکات برگزاری عروسی در باغ شخصی
اگر قصد برگزاری عروسی در باغ شخصی خود را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید چرا که در این مقاله قصد داریم “10 نکته در برگزاری عروسی در باغ شخصی” را مورد بررسی قرار دهیم.
10 نکته در برگزاری عروسی در باغ شخصی عبارتند از:
مهیا ساختن شرایط لازم جهت برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی:
پیش بینی بروز مشکلات احتمالی و تدبیر و چاره اندیشی برای جلوگیری از وقوع و یا رفع آن ها: برگزاری مراسم های مهمی همچون عروسی در باغ علاوه بر جذابیت های خاصی که دارد گاهی یک ریسک نیز محسوب می شود حال اگر شخصی قصد برگزاری عروسی در باغ شخصی اش را داشته باشد این ریسک دو چندان خواهد شد.
چرا که در باغ های مخصوص برگزاری مراسم عروسی از قبل تمامی مقدمات و امکانات لازم جهت برگزاری یک مراسم اصولی و بی نقص توسط افراد متخصص و حرفه ای فراهم شده است اما برای برگزاری عروسی در باغ شخصی معمولا چنین امکاناتی وجود ندارد؛ در نتیجه باید هرگونه اتفاقات و حوادث احتمالی پیش بینی شود و با توجه به آن ها راه حلی برای جلوگیری از وقوع و یا حلشان در نظر گرفته شود تا در صورت بروز مشکلات غیرمترقبه مراسم کنسل نشود و یا بر هم نخورد.
نکات برگزاری عروسی در باغ شخصی

یکی از حوادث غیر مترقبه باران است که معمولا در فصل بهار بروز چنین اتفاقاتی دور از انتظار نیست در نتیجه بهتر است تمامی امکانات لازم برای شرایط این چنینی مهیا شود.
تهیه وسایل گرمایشی: اگر قصد برگزاری مراسم در فصل های سرد سال و یا اوایل بهار را دارید بهتر است به فکر تهیه وسایل گرمایشی باشید
جایگاه مهمان ها: جایگاه مهمان ها یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه شود چرا که رضایت مهمان ها در الویت قرار دارد در نتیجه شما باید با توجه به فصل برگزاری مراسم نسبت به تهیه این جایگاه اقدام کنید.
چیدمان میز مهمان ها: توجه داشته باشید که چیدمان میز مهمان ها باید به گونه ای باشد که در فاصله مناسبی از یکدیگر قرار گیرند و همچنین باید مهمان ها دید لازم به جایگاه عروس و یا دیگر موارد مانند جایگاه رقص را داشته باشند.
جایگاه عروس و داماد: جایگاه عروس و داماد نیز از دیگر نکات مهم برگزاری عروسی در باغ شخصی است. همانطور که گفته شد باید محل مناسبی از باغ برای جایگاه عروس و داماد در نظر گرفته شود به بیانی دیگر جایگاه عروس و داماد باید در نقطه ای از باغ قرار گیرد که همه مهمان ها دید کافی به آن را داشته باشند.
سایه بان: اگر قصد دارید مراسم عروسی خود را در روز برگزار کنید حتما به فکر تهیه سایه بان برای مهمان هایتان باشید چرا که قرار گرفتن مهمان ها در زیر نور خورشید بسیار ناخوشایند و غیرقابل تحمل است حتی اگر اطمینان دارید که میز مهمان ها در معرض نور خورشید قرار نخواهد گرفت نیز از سایه بان استفاده کنید.
باغ شخصی برای عروسی
نور و روشنایی در شب: نور و روشنایی در شب برای افرادی که قصد دارند در شب مراسم خود را برگزار کنند امری بسیار مهم است. علاوه بر چراغ ها، استفاده از فانوس و ریسه ایده بسیار جذاب و بدون خطری است که می توانید از آن استفاده کنید. مسئله نور و روشنایی بسیار مهم است و سعی کنید کم خطر ترین راه را انتخاب کنید.
دیزاین: معمولا باغ به دیزاین بسیار زیادی نیاز ندارد اما اگر در دیزاین خود از شمع آرایی استفاده می کنید حتما وزش باد و یا مشکلات این چنینی را نیز در نظر بگیرید تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.