سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین باغ تالار عروسی را چگونه پیدا کنیم؟

بهترین باغ تالار عروسی را چگونه پیدا کنیم؟
بهترین باغ تالار عروسی را چگونه پیدا کنیم؟
جشن عروسی، مراسمی است که تا سالیان زیاد یاد و خاطره آن برای عروس و داماد باقی می‌ماند. حتی دیدن فیلم و عکس‌های آن برای فرزندان آینده آن‌ها می‌تواند بسیار جذاب باشد، به همین جهت نحوه برگزاری جشن عروسی بسیار حائز اهمیت است. برگزاری عروسی در یک تالار مناسب، تاثیر مستقیم بر روی کیفیت عروسی و برآورده کردن انتظارات دارد.
 
روز عروسی هر شخص از مهم ترین خاص ترین و البته رویایی ترین روزها در زندگی آن شخص به حساب می‌آید در این روز زیبا عروس و داماد دوست دارند در کنار مهمان ها ، خانواده و دوستان خود مراسم عروسی ای به یاد ماندنی و خاطره انگیز برگزار کنند.یکی از مهم ترین کارها و دغدغه های عروس و داماد و خانواده هایشان پیدا کردن یک باغ تالار عروسی بینظیر و همه چی تمام است که جشن عروسی با شکوه و بدون نقصی برای عروس و داماد عزیز برگزار کند.

شاید علت استرس زوج ها و خانواده هایشان در انتخاب و رزرو تالار عروسی عدم آگاهی در مورد معیار های مهمی است که یک باغ تالار عروسی خوب باید داشته باشد اما اصلا نگران نباشید زیراکه میتوانید با کمی مطالعه و تحقیق و کمک گرفتن از سایت های معرفی خدمات و تشریفات عروسی بهترین و ایده آل ترین انتخاب را داشته باشید.
معمولاً تمام تالارهای عروسی کلیه خدمات مربوط به عروسی را ارائه می‌دهند؛ اما همه آن‌ها نمی‌توانند انتظارات شما را برآورده کنند. ازاین‌رو در این مقاله از سوربان قصد داریم به این سوال مهم پاسخ دهیم : چگونه بهترین تالار عروسی را پیدا کنیم؟ و ویژگی‌های بهترین تالار عروسی را موردبررسی قرار دهیم. پیشنهاد می‌شود تا انتهای این مقاله با ما باشید تا با به دست آوردن اطلاعات مورد نظر، مناسب‌ترین باغ تالار عروسی را برای مراسم خود انتخاب نمایید.
بهترین تالار عروسی (تالار پذیرایی) چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
مجموعه‌ای از موارد مهم باعث می‌شوند تا یک تالار به محلی مناسب و بی‌نقص جهت برگزاری مراسم عروسی تبدیل شود. شاید در ظاهر برخی موارد اهمیت چندانی نداشته باشند، اما در واقع وجود نقص در هر کدام از این فاکتورها باعث می‌شود تا استرس در شب عروسی و پشیمانی و افسوس خوردن بعد از عروسی را به همراه داشته باشد. در ادامه این موارد را بررسی خواهیم نمود.
1. پارکینگ اختصاصی داشته باشد
شاید تعجب کنید که چرا ویژگی‌های بهترین تالار عروسی را با پارکینگ شروع کردیم. در اصل بهترین تالار عروسی با بهترین پکیج‌های موجود اگر پارکینگ نداشته باشد، بهتر است دور آن را خط کشید. در این صورت ممکن است میهمانان مدت زیادی از تایم خود را به دنبال جای پارک گشته و دیر به مراسم برسند. یا حتی ممکن است برخی به دلیل ترس از امنیت و اینکه برای ماشین‌شان اتفاقی بیفتد، عذرخواهی کرده و با بهانه‌ای از آمدن به عروسی شما خودداری کنند.
2. موقعیت مکانی مناسب تالار عروسی
موقعیت مکانی تالار باید به نحوی باشد که خیلی از مرکز شهر دور نباشد. سهولت در پیدا کردن آدرس و نبود ترافیک باعث می‌شود که میهمانان ساعات بیشتری را در تالار گذرانده و لذت بیشتری از مراسم ببرند. البته امروزه بسیاری از مجالس در باغ تالارهای حومه شهر برگزار می‌شود. در این‌گونه تالارها دیگر نیازی نیست که عروس و داماد جهت عکاسی به باغی رفته و از آنجا به تالار بیایند.
3. داشتن ورودی مجزا
داشتن ورودی مجزا برای یک تالار پذیرایی یک ویژگی مهم محسوب می‌شود. برخی از تالارها هستند که در مجتمع‌ های چندمنظوره قرار دارند. مثلا تالار در یکی از طبقات یک ساختمان تجاری واقع‌ شده است. یا تالارهایی هستند که دارای چندین سالن پذیرایی هستند که میهمانان هنگام ورود با پرسیدن نام عروس و داماد، توسط راهنما به سالن مربوطه هدایت می‌شوند. در این صورت میهمانان هنگام ورود ممکن است کمی معذب باشند. از آن گذشته وجود یک ورودی مجزا و تزئین شده در مواردی مانند مراسم ورود عروس و داماد و عکاسی و فیلم‌برداری بسیار تأثیرگذار است.

4. داشتن اتاق پرو
میهمانان خصوصاً خانم‌ها، بعد از ورود به تالار، نیاز به مکانی جهت درآوردن پالتو یا مانتو، بررسی ظاهری، تجدید آرایش و آماده شدن برای ورود به سالن اصلی تالار را دارند. در برخی از مراسم‌ها که عقد و عروسی در یک روز برگزار می‌گردد، معمولا خانم‌ها بعد از اتمام مراسم عقد، لباس خود را تعویض نموده و برای مراسم عروسی لباسی دیگری می‌پوشند.
6. ظرفیت تالار
ظرفیت سالن بدون شک یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین تالار عروسی است. میزان ظرفیت یک سالن بستگی به تعداد میهمانان دارد. اما در برخی از تالارهای عروسی صد نفری و عروسی پانصد نفری را در یک سالن برگزار می‌کنند. حتی در مواقعی برخی از میهمانان دنبال صندلی خالی برای نشستن هستند. درصورتی‌که فضای تالار باید به‌گونه‌ای باشد که میهمانان احساس راحتی کنند و موارد زیر رعایت شده باشد:
فاصله مناسب و استاندارد بین میز و صندلی‌ها.
وجود فضای کافی برای پذیرایی و رفت‌ و آمد.
وجود فضای مناسب یا داشتن سن برای گروه موزیک.
وجود فضای مناسب برای رقص.
وجود فضای مناسب جهت سرو شام.
مجزا بودن سالن غذاخوری.
7. دکوراسیون تالار عروسی
هر تالار عروسی باید دکوراسیون ویژه و منحصر به‌ فردی داشته باشد. وجود دکور خوب، محل نشستن عروس داماد، میز و صندلی‌های مناسب، نورپردازی، گل‌آرایی و مواردی از این قبیل، باعث شور و هیجان و لذت بردن بیشتر میهمانان از مراسم می‌شود. ضمنا وجود دکوراسیون مناسب و موارد گفته‌شده، تاثیر زیادی در کیفیت فیلم‌برداری و عکس‌برداری مراسم خواهد داشت.

 
8. مجزا بودن سالن عقد
در مراسمی که هم‌زمان عقد و عروسی باهم برگزار می‌شوند، مجزا بودن محل سالن و سفره عقد بسیار مهم است. معمولاً در مراسم عقد بستگان درجه‌یک حضور دارند و تعداد میهمانان نسبت به عروسی کمتر است. اما وقتی عقد به اتمام رسید و بقیه میهمانان تشریف می‌آورند، دیگر فرصتی برای جمع‌آوری سفره عقد و تغییر دکوراسیون نیست. در این صورت، جدا از نبودن فضای کافی، امکان آسیب دیدن لوازم سفره عقد نیز وجود خواهد داشت.
9. تیم پذیرایی حرفه ای و کاربلد
وقتی صحبت از پذیرایی می‌شود، اغلب آن را کاری ساده فرض می‌کنند که از عهده هر فردی برمی‌آید. درصورتی‌که بحث پذیرایی حرفه‌ای، مستلزم دیدن آموزش و دوره‌های خاص خود می‌باشد. پذیرایی که یک شخص ساده می‌کند، با یک گارسون و شخص دوره‌ دیده فرق می‌کند. شخص دوره‌دیده با پوشش خاص خود، به تمام اصول زبان بدن، نحوه سرو غذا، میوه آرایی، سفره‌آرایی و انواع تزئینات غذایی آشنا است.
10. کیفیت شام، دسر و میوه
در قرارداد داد اکثر تالارها، پکیج شام و میوه و دسر وجود دارد و کمتر تالاری پیدا می شود که فقط امکانات فضا و تالار را در اختیار عروس داماد قرار دهند. در پکیج های مختلفی که به عروس و داماد پیشنهاد می‌شود، انواع میوه، انواع غذا، نوشیدنی، فینگر فود و دسر، از مواردی هستند که شما می توانید با توجه به بودجه خود سفارش دهید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید این کیفیت است که حرف اول را می‌زند.
کلام آخر
مراسم عروسی با صرف هزینه‌های زیادی که در آن شب صورت می‌گیرد، انتظار می‌رود تمام موارد به بهترین شکل ممکن انجام شود. مهم ترین مورد در این خصوص، برگزاری مراسم در یک تالار تمام عیار است. انتخاب یک تالار اشتباه باعث می‌شود نه تنها انتظارات برآورده نشود بلکه خاطره خوبی که قرار است از آن شب به‌جا بماند، به افسوس و ای کاش تالار دیگری انتخاب کرده بودیم، تبدیل شود. بنابراین در این خصوص اصلا عجله نکنید.
اگر میخواهید بهترین و حرفه ای ترین تالار عروسی یا باغ تالار عروسی را پیدا و رزرو کنید میتوانید به بخش های تالار عروسی و باغ تالار عروسی سوربان مراجعه کرده و طبق نکات گفته شده و معیارهای خود تالار عروسی و یا باغ تالار عروسی دلخواه خود را پیدا کنید و مراسم عروسی بی نقص و به یاد ماندنی برای خود و میهمانانتان رقم بزنید.